L'ajuntament de Puigcerdà està elaborant el seu pla de mitjans pel període 2022-2023 per tal de conèixer quina és la millor manera de fer arribar la informació municipal als veïns i veïnes, tenint en compte els darrers hàbits de consum. Per això, el departament de comunicació de l'ajuntament ha creat un formulari per saber primer quines eines utilitzen els ciutadans per informar-se sobre les activitats i notícies del consistori. Amb els resultats que s'obtinguin, l'equip de govern podrà millorar la seva planificació de recursos en l'àmbit de la comunicació.

L'enquesta ja es pot realitzar en línia. Es pot trobar a la web del consistori i també als seus perfils a les xarxes socials. En només 24 hores ja han respost l'enquesta 140 persones. A banda del formulari online, l'ajuntament realitzarà l'enquesta per telèfon a aquelles persones d'edat més avançada que no acostumen a utilitzar les xarxes socials per tal de tenir uns resultats més representatius de tota la població. Des del consistori confien en arribar o superar les 300 persones enquestades.

Prèviament, el consistori va contactar amb una vintena de mitjans de comunicació de proximitat per conèixer els seus serveis i, si s'escau, poder utilitzar-los després.

És la primera vegada que l'ajuntament de Puigcerdà elabora un pla de comunicació, el qual comptarà amb una partira d'uns 20.000 euros.

Parlen al vídeo: ÀLEX RUBIO, REGIDOR COMUNICACIÓ I NOVES TECNOLOGIES PUIGCERDÀ

Notícies del Pirineu