Caixabank ha respost les queixes expressades des de la Vall de Boí, tot assegurant que l’oficina de Barruera mantindrà el servei i no es tancarà. Tot i això, aquest passarà a realitzar-se únicament amb cita prèvia a partir de l’1 de gener. A preguntes de Pirineus TV, des de l’entitat han deixat clar que cada vegada que un client de la vall necessiti fer una gestió amb el seu gestor, aquest es desplaçarà a l’oficina de Barruera. Igualment, han assegurat que no es retirarà el caixer automàtic, de manera que la vall seguirà disposant d’aquest servei. Recordem que l’Ajuntament ha enviat una carta a l’entitat demanant que no s’elimini el servei diari, tot argumentant que hi ha alguns usuaris, sobretot gent gran, a qui no anirà bé aquest nou sistema. També recorden que aquesta és l’única entitat que manté oficina oberta al municipi, i qualifiquen la seva presència de servei públic. Des de Caixabank han informat que aquest nou model també s’aplicarà a partir de l’1 de gener a l’oficia de Vilaller. L’atenció presencial de dilluns a divendres a l’Alta Ribagorça, doncs, es concentrarà a l’oficina del Pont de Suert.

Notícies del Pirineu