L’ajuntament de la Seu d’Urgell posa en funcionament una nova aplicació que permetrà a la ciutadania de la Seu i Castellciutat fer gestions a l’administració qualsevol dia i hora.

L’aplicació Tramit comença a funcionar amb els tres serveis que més s’utilitzen: tramitar el volant del padró, fer una instància genèrica i aportar documentació a un expedient ja obert. Tot i això, en unes setmanes s’incorporaran més funcionalitats.

El consistori ja fa temps que treballa perquè la majoria de gestions es puguin fer en línia amb la creació de diferents codis QR. Tot i això, reconeixen que aquest procés de digitalització s’ha accelerat amb la pandèmia.
Els creadors de l’aplicació han volgut posar a disposició de l’administració local una eina per fer-la més eficient, proactiva i transparent.

En unes setmanes a través de l’aplicació es podrà enviar comunicacions a la ciutadania, incidències de carrers concrets o fer consultes per prendre decisions.

Actualment el 80% dels tràmits que es realitzen a l’ajuntament de la Seu es fan través de la pàgina web, només el 20% segueixen sent presencialment.

Parlen al vídeo: JORDI FÀBREGA, ALCALDE LA SEU D’URGELL - JUDITH BAYÉS, CEO TRAMIT