L’Ajuntament de La Seu d’Urgell inicia una campanya per incentivar i facilitar a la població l’accés als tràmits que es poden realitzar en línia. S’han repartit díptics a les bústies de totes les cases i s’han instal·lat panells informatius als edificis municipals i a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

En el díptic hi podem trobar diferents codis QR segons el tema, per accedir-hi simplement necessitem la càmera d’un dispositiu mòbil i un aplicatiu per llegir els codis.
Els tràmits que es poden realitzar contemplen des de demanar cita prèvia, fer matrícules o demanar ajuts i subvencions. Entre les novetats hi trobem un enllaç a l’agenda de la ciutat i també accés directe per poder realitzar consultes amb l’alcalde i regidors.

Amb aquesta iniciativa es volen evitar desplaçaments a l’Ajuntament i temps d’espera al telèfon pels ciutadans.

Parlen al vídeo: CARME ESPUGA, REGIDORA D’ATENCIÓ CIUTADANA