Diferents productors i comerços del Pallars Jussà participen a la Cadena de Valors. Es tracta d’una iniciativa que vol potenciar el consum de proximitat, base de la supervivència de moltes petites empreses, i la difusió dels valors d’aquests productors i establiments i la vinculació amb el consumidor.
A través d’un merchandising conjunt, promogut pel programa Al teu gust aliments del Pallars i l’associació APAT, s’han elaborat unes cistelles amb productes de la zona que estan tenint molta acceptació.

Hi ha lots muntats i també es poden fer a mida, però el fet de tenir l’expositor de productes pallaresos tan a mà fa que el client de seguida tingui un ampli ventall de productes de proximitat.

La campanya està adreçada tan al públic local, que pot adquirir les cistelles als comerços de la comarca, com al públic de fora que ho pot fer a través del web de compra online delpallarsacasa.cat.
També s’ha publicat un relat il·lustrat: Cadena de Valors; que explica a través de personatges ficticis la relació en cadena entre les empreses i consumidors i els valors que els vinculen.

Parlen al vídeo: JAUME BADIA, BADIA XARCUTERS – EVA CARMONA, EL VINYER