Empreses alt urgellenques mostren la seva solidaritat cap als propietaris de bars i restaurants, un dels sectors més castigats per la pandèmia de la Covid. És el cas de la Mancomunitat d’Escombraries de l’Urgellet que tornarà la taxa del servei de recollida de la brossa als establiments del sector de la restauració. Pel que, la devolució contempla els dos períodes de tancament total de l’hostaleria imposats en la primera i la segona onada de la pandèmia.
Un altre exemple arriba de Cadí Telecom, l’empresa de telecomunicacions no cobrarà els serveis de fibra òptica als clients del sector de la restauració durant els mesos de novembre i desembre.

A més, en aquest context de pandèmia dóna l’opció de flexibilitzar el pagament als particulars que pateixin dificultats econòmiques provocades pel coronavirus.

També, la companyia PEUSA ofereix la possibilitat d’ajustar les condicions de contractació d’energia a tots els negocis i serveis que s’hagin vist obligats a aturar temporalment la seva activitat per culpa de la pandèmia de la Covid19. L’empresa energètica del Pirineu permet reduir la potència contractada de llum i recuperar-la més endavant sense cap mena de cost per als usuaris, així com ajornar o fraccionar el pagament de subministraments d’energia elèctrica i gas.

Parlen al vídeo: MONTSE COLELL, CADÍ TELECOM