Des de l’esclat de la pandèmia de la Covid-19 al mes de març han augmentat un 50% les gestions electròniques de la ciutadania a l’ajuntament de la Seu d’Urgell. Una dada que eleva a gairebé al 90% la comunicació i prestació de serveis en l’entorn digital del consistori amb els urgellencs i urgellenques.

L’administració electrònica permet que els serveis que s’ofereixin es prestin de manera més eficaç, ràpida i eficient.

El personal de l’ajuntament manté tota l’activitat municipal combinant la feina presencial amb el teletreball. Tot i que amb les últimes recomanacions de la Generalitat, s’ha incrementat treballar des de casa.

Des del consistori recorden que cal que prioritzar els mitjans telemàtics i/o telefònics per a realitzar les tramitacions amb l’ajuntament. I, insisteixen que en cas de requerir d’atenció presencial s’ha de sol·licitar cita prèvia.

Parlen al vídeo: JORDI FÀBREGA, ALCALDE DE LA SEU D’URGELL