L’estació de la Molina ha registrat una de les temporades d’estiu amb més èxit de la seva història, aconseguint rècord de visitant: gairebé 48.000 persones entre el 24 de juny i el 4 d’octubre, un 37% més respecte el mateix període de l’any passat. Malgrat obrir 15 dies més tard del que és habitual i les mesures de control de la Covid-19, l’augment del turisme de proximitat, les garanties sanitàries en les instal·lacions i l’àmplia oferta d’activitats a l’aire lliure de l’estació l’han consolidat com un destacat destí estival de turisme de muntanya.

La proposta estrella de La Molina ha estat el Telecabina Cadí-Moixeró, ja que aquest era el primer estiu que arribava al cim de la Tosa d’Alp (2.537 metres) i al refugi del Niu de l’Àliga. L’han utilitzat unes 30.000 persones, tant usuaris del Bikepark com passejants. El fet d’arribar al punt més alt de l’estació permet al visitant gaudir de les vistes tant de Cerdanya, com el Berguedà i el Ripollès.
L’estació ha estat pionera aquest estiu en el procés de digitalització d’alguns dels seus serveis. Precisament, la venda anticipada en línia dels viatges amb el telecabina ha estat un element que ha facilitat l’augment de viatgers.
El Bikepark també ha incrementat el nombre d’usuaris respecte l’estiu de l’any passat, concretament un 29% més.
Un cop tancada la temporada d’estiu, La Molina es prepara per a l’obertura de la temporada d’hivern. Aquestes darreres setmanes els equips de tècnics de l’estació estan fent el manteniment de pistes, remuntadors i producció de neu amb la previsió de tenir-ho tot a punt per a l’1 de novembre i obrir quan les condicions meteorològiques i d’innivació ho permetin.