Els productors agroalimentaris de la zona del Parc Natural de l’Alt Pirineu de les comarques del Pallars Sobirà i l’Alt Urgell van unir esforços per comercialitzar els seus productes durant la crisi sanitària de la Covid-19. Ara, fruit d’aquesta col·laboració, n’ha sortit una associació amb la idea de seguir treballant conjuntament amb l’objectiu de sumar esforços i aprofitar sinèrgies a l’hora de canalitzar la venda al públic.

La campanya del Parc al Plat, sorgida durant el confinament que consistia amb la venda de cistelles de productes de forma online, se seguirà aplicant i preveu ampliar-se.

Aquesta iniciativa compta amb el suport del Parc Natural de l’Alt Pirineu, que considera bàsic el desenvolupament de l’economia a la zona per mantenir viu el territori.

Uns paràmetres que des del parc es remarca que el consumidor cada vegada valora més.

Parlen al vídeo: JOSEP MARIA RABASSA, PRESIDENT ASS. PRODUCTORS PARC NATURAL ALT PIRINEU – MARC GARRIGA, DIRECTOR PARC NATURAL ALT PIRINEU