El Consell Comarcal de Cerdanya torna poc a poc a la normalitat, després de setmanes sense poder atendre els veïns i veïnes de manera presencial. La plantilla ha seguit fent atenció telemàtica i, des d’aquesta setmana, el 40% dels treballadors i treballadores ja s’ha reincorporat presencialment, mentre el 60% del personal fa la feina des de casa. La reobertura de les diferents àrees s’ha fet amb mesures de protecció tant per als treballadors com per als usuaris, com ara l’obligatorietat de portar mascareta i mantenir les distàncies.

Així doncs, totes les àrees del Consell Comarcal tornen a funcionar. També la zona de recepció i l’Oficina d’Atenció Ciutadana, que recordem va reobrir amb cita prèvia a finals del mes de maig. De cares a la finalització de l’estat d’alarma, és a dir, el proper 21 de juny, s’espera que el 60% del personal es reincorpori de manera presencial.
Malgrat la posada en marxa progressiva d’aquests serveis, des de l’ens cerdà han recordat que, en la mesura que sigui possible, es facin les consultes o tràmits de manera telemàtica.
Pel que fa als plens, el primer que es farà després de la crisi sanitària tindrà lloc al juliol.

Parlen al vídeo: ROSER BOMBARDÓ, PRESIDENTA CONSELL COMARCAL CERDANYA