Amb l’objectiu de millorar els canals d’informació entre el consistori i els veïns i veïnes i els visitants, l’ajuntament de Bellver ha reforçat la comunicació amb una nova web i una nova app. Pel que fa al nou portal, s’ha dissenyat un espai molt més intuïtiu on poder trobar informació relacionada amb la història, la cultura, l’actualitat o els llocs d’interès del municipi.

A la web també es poden descarregar documents per fer tot tipus de tràmits, urbanístics, de llicència d’activitat, instàncies o factures electròniques. A l’apartat d’actualitat hi ha notícies, avisos o projectes municipals.

El nou portal també està pensat per als visitants, ja que hi poden trobar tota mena d’informació útil com ara un directori d’equipaments o una guia amb els llocs d’interès turístic.
Pel que fa a l’APP, inclou, a més de notificacions, altres serveis com l’agenda, les notícies, o informacions de l’ajuntament.

L’aplicació es pot descarregar gratuïtament. Personal de l’ajuntament ha estat l’encarregat de crear la nova web i, per tant, no ha tingut cost per les arques municipals.

Parlen al vídeo: CAROL RION, TÈCNICA CULTURA AJUNTAMENT BELLVER CERDANYA