El Patronat de Turisme ha intensificat aquestes darreres setmanes les comunicacions a través de les xarxes socials, ja que és l’única manera de mantenir el contacte amb els veïns i sobretot els visitants. La darrera campanya que ha engegat ha estat la de Pobles de Cerdanya. Es tracta de diferents publicacions que compartirà periòdicament a les xarxes socials, com Facebook o Instagram, amb l’objectiu de donar a conèixer la comarca.

Així, doncs, a les publicacions dels pobles hi apareix l’altitud, el nombre d’habitants, la seva ubicació o els seus punts d’interès o les excursions, de manera que, quan puguin tornat els visitants ho tinguin en compte.

A banda d’aquesta campanya, des del Patronat de Turisme n’han posat en marxa algunes més durant el confinament.

Recordem que, també a les xarxes socials, el Patronat de Turisme ha presentat recentment el Pla d’Acció Sectorial, que ha sorgit arrel de les jornades participatives de l’any passat. El document recull els eixos principals que adoptarà la comarca en els propers anys, com ara la desestacionalització, la sostenibilitat o l’impacte eco social.

Parlen al vídeo: CARLES DE MOXÓ, TÈCNIC PATRONAT TURISME CERDANYA