Com a la resta de poblacions, les mesures de contenció del coronavirus han alterat la vida dels veïns i veïnes de Puigcerdà. Una de les més estrictes s’ha aplicat a la residència sociosanitària de , on s’han restringit totalment les visites. Així, doncs, cap familiar podrà entrar al recinte a visitar els residents ni tampoc es faran nous ingressos. La Fundació Hospital de Puigcerdà ha habilitat un canal de comunicació telemàtic entre els residents i familiars. Així, s’ha creat un grup de whatsApp en cada unitat i, aquells familiars que ho sol·licitin, podran demanar informació, consultes o enviament de fotos personalitzades a cada família o viceversa. També es podran realitzar videotrucades i parlar amb els professionals. Tanmateix, de 9 del matí a 7 de la tarda els residents podran rebre trucades.
Per altra banda, Creu Roja, Protecció Civil i Policia Local ofereixen un servei d’atenció a les persones majors de 65 anys i/o persones amb mobilitat reduïda que no poden desplaçar-se per a l’adquisició de productes alimentaris o medicaments.
A Puigcerdà, aquest dilluns, hi havia poc moviment de vehicles i persones. Alguns feien cua fora dels bancs i farmàcies, mentre que d’altres han sortit a comprar aliments. En general, però, carrers buits i comerços amb la persiana abaixada.
Una altra de les mesures que ha pres l’ajuntament de la capital ceretana per evitar més contagis és el tancament de tots els parcs infantils i espais d’oci. Així, s’ha precintat els gronxadors per evitar-ne el seu ús.
el Pirineu avui

ALT PIRINEU I ARAN I EL RIPOLLÈS DEMANEN UN TRACTE ESPECÍFIC
15 de gener de 2021/by Pirineus TV
DESENA DEFUNCIÓ PER COVID A LA SEU EN LA SEGONA ONADA DE LA PANDÈMIA
11 de novembre de 2020/by Pirineus TV
REFORMA A L’ESCOLA D’OGERN PER HABILITAR UN HABITATGE SOCIAL I UN MAGATZEM
10 de novembre de 2020/by Pirineus TV
DETECTAT UN BROT DE COVID AL CONSELL COMARCAL AMB 6 POSITIUS
10 de novembre de 2020/by Pirineus TV
EL SANT HOSPITAL RECUPERA L’ACTIVITAT ASSISTENCIAL AMBULATÒRIA
9 de novembre de 2020/by Pirineus TV
TRES DEFUNCIONS PER COVID AQUESTA SETMANA A LA SEU D’URGELL
6 de novembre de 2020/by Pirineus TV