El projecte Carns de la Ribagorça, que es va iniciar al 2017, per donar a conèixer la carn de la comarca, arrenca una nova línia de promoció, l’ecològica. Ja s’ha presentat a carnissers i restauradors i s’ha lliurat el material identificador de la campanya, així com les noves línies de cara al 2020.

Actualment al projecte hi ha adherits 17 restaurants i 6 carnisseries i se’ls ha lliurat estalvis de paper de sobretaula, targetes amb el logotip de la marca, caixetes de colors per infants, un identificador de porta, fulletons, suports de fusta i pinxos per emplatar. També s’ha presentat la nova pàgina web i les estratègies de promoció a les xarxes socials.
Es tracta d’un projecte que pretén dinamitzar tots els àmbits de la comarca, des de la ramaderia, transformació, comerç, restauració i fins al turisme.

Carns de la Ribagorça està impulsat pel consell comarcal i compta amb el suport de diversos ens públics.

Parlen al vídeo: MARIA JOSÉ ERTA, PRESIDENTA C.C. ALTA RIBAGORÇA