Un cop acabada la campanya d’estiu, els comerciants de Puigcerdà fan números per valorar les vendes d’enguany. Si bé l’afluència de veïns i visitants ha estat força bona, el nivell de vendes que han tingut els botiguers durant els mesos de juliol i agost no han estat com esperaven.

Des de l’Associació de Comerç de la vila creuen que els motius per haver tingut una campanya d’estiu força fluixa són diversos, tot i que els principals són el canvi d’hàbits de consum i el baix poder adquisitiu dels joves. Tenen clar però, que malgrat tot, han de mantenir la proximitat amb el client.

Des de l’agrupació veuen necessari seguir treballant conjuntament amb altres municipis de la comarca per buscar estratègies i sinergies que acabin incentivant el petit comerç. En aquest sentit, des de l’ajuntament de Puigcerdà destaquen les diferents activitats que s’han fet a l’estiu per animar la gent a venir als comerços de la vila.

La propera activitat prevista de l’Associació és la segona edició del Puigcerdà Tasta, prevista pel 12 d’octubre. Com l’any passat, la mostra de plats anirà a càrrec de l’entitat Cuina Pirinenca de Cerdanya.

Parlen al vídeo: MARIA CARME MARTÍNEZ, PRESIDENTA ASSOCIACIÓ COMERÇ PUIGCERDÀ – MARTA RUFIANDIS, REGIDORA COMERÇ PUIGCERDÀ