Des d’ara, els veïns de Llívia tenen a la seva disposició una nova eina per comunicar-se amb el seu ajuntament. Es tracta d’una aplicació per a dispositius mòbils, anomenada Comunicat-i, que ofereix diferents serveis. Un d’ells és la possibilitat de notificar al consistori qualsevol incidència que s’hagi detectat al municipi, com ara una avaria a la xarxa d’aigua, a l’enllumenat públic o un desperfecte al mobiliari urbà.

A més dels avisos d’incidències, l’APP també té un apartat per a consultes. Així, l’equip de govern pot preguntar als veïns la seva opinió sobre algun aspecte municipal o sobre algun tema d’interès públic. D’aquesta manera es copsarà el sentiment general sobre una qüestió en concret.

El tercer apartat que ofereix l’aplicació és el d’actualitat, on hi haurà les activitats del municipi i les comunicacions del twitter de l’ajuntament.
La nova APP ha tingut un cost de 2500 euros i està disponible per als sistemes operatius Android i IOS. De moment hi ha la versió en català, castellà i anglès, i properament s’incorporarà el francès.

Parlen al vídeo: ELIES NOVA, ALCALDE DE LLÍVIA