La campanya d’estiu de Ferrocarrils de la Generalitat potenciarà l’esport, la gastronomia i la cultura de les comarques de l’alta muntanya. Ho han explicat aquest dimarts el president de Ferrocarrils Enric Ticó i el director de l’àrea de Muntanya, Toni Santmartí, durant la presentació de la temporada estival.
    L’estació de la Molina i la resta d’equipaments turístics de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) enceten una nova temporada amb el desig que les xifres històriques de la campanya de neu es repeteixin durant els mesos més calorosos de l’any. Per aconseguir-ho, la Molina ha presentat nous productes sota el lema «Desconnecta» com ara el paquet d’oci Non Stop +, que acosten tot el ventall d’activitats de l’estació, amb la bicicleta com a protagonista.
    L’estació ceretana disposarà de tres nous forfets: el forfet 1 Pujada Bikepark, pensat per a aquells bikers que estan interessats a tenir un primer contacte amb els circuits de descens, enduro, BTT i MTB; el forfet Bikepark només cinta Johan Cruyff, que dona servei especialment a les famílies que tan sols volen visitar la zona baixa del Bikepark; i La Molina Non Stop +, un nou paquet que inclourà tots els serveis de l’estació, com són el Telecabina, el Bikepark, Tubbing, Zona lúdica i d’aigües, barques i patinets, vòlei o el circuit de fauna.
    Amb tot, es pretén fer pujar gent a la muntanya també a l’estiu a gaudir de l’esport, la natura o la cultura i desestacionalitzar així el turisme a les comarques pirinenques.

    D’aquest més d’un milió de visitants que van rebre les estacions de muntanya del grup Ferrocarrils durant els mesos d’estiu, uns 43.000 van utilitzar les instal·lacions de La Molina.

    Parlen al vídeo: ENRIC TICÓ, PRESIDENT FGC

    El Pirineu avui