La fundadora d’Atelier Malvar + Tusch Llc. (un estudi de Nova York especialitzat en disseny i consultoria de marques), Carmen Malvar, creu que el comerç del país hauria de potenciar elements “distintius i únics” com el paisatge o la seguretat per potenciar i posicionar el comerç. A més, considera que cal una feina de reflexió interna del sector per saber a qui dirigir-se. Malvar defensa, a més, dos pilars fonamentals en el comerç com són el servei i l’experiència. Així ho ha explicat en una xerrada que ha ofert en el marc del cicle ‘Crèdit Andorrà Global Forum’

Malvar defensa dos pilars fonamentals com són el servei i l’experiència. Així, ha explicat que fins ara s’entenia que l’empleat era aquella persona que només havia de cobrar però que aquest concepte s’ha superat i ara ha de ser una persona “informada, que et doni conversa, oberta al món”. D’aquesta manera, ha recordat que hi ha moltes marques que generen “un estil de vida” i que aquesta és la tendència.

Parlen al vídeo: CARMEN MALVAR, DISSENYADORA

El Pirineu avui