El mercat de les oportunitats del Pas vol captar més visitants de França i per això augmentarà aquest any la partida destinada a promocionar l’esdeveniment. Els organitzadors esperen major afluència en l’edició d’enguany, ja que coincideix amb la festa major de la vila.
El Mercat de les Oportunitats del Pas de la Casa pretén captar més públic de les zones més pròximes de França. Per això han previst per a l’edició d’enguany una campanya publicitària en diversos mitjans francesos, que s’iniciarà en 15 dies i que inclou sobretot publicitat radiofònica, amb l’emissió d’un programa des de la vila encampadana el primer dia del mercat.

El mercat, que tindrà lloc des del 29 de juny fins a l’1 de juliol, coincideix en aquesta ocasió amb la festa major de la vila i comptarà amb la col·laboració de la comissió de festes.

Durant els tres dies de durada, hi haurà atraccions per als més petits, com inflables, i música al carrer. Els organitzadors esperen que hi participi almenys el 80% del comerç del Pas en un esdeveniment que ja consideren consolidat en el calendari d’activitats destinades a promocionar el sector.

Parlen al vídeo: Jean Jacques Carrié, president d’Iniciativa Pas de la Casa

El Pirineu avui