Durant aquesta temporada d’hivern, 16.705 clients han utilitzat els serveis del Tren Blanc, el que ha suposat un increment del 17% respecte l’any anterior i la incorporació de prop de 2.500 nous viatgers. Aquestes xifres confirmen la tendència de l’any anterior on també es van registrar importants increments.

Aquest tren especial ha reforçat el servei de la línia R3 durant els caps de setmana i tenia com objectiu facilitar l’accessibilitat dels viatgers a les pistes d’esquí durant els caps de i també millorar la comunicació entre Barcelona i la capital ceretana.

De fet, les estacions de La Molina i Ribes han estat origen o destinació de 9.603 clients, un 42% més que la temporada anterior.

Des de Renfe també han explicat que els productes hivernals de la companyia, com ara Skitren i TreNatura han funcionat molt bé, obtenint creixements del 22% amb més de 28.000 viatges realitzats. Aquests productes inclouen el viatge d’anada i tornada en els trens de la línia L’Hospitalet-Puigcerdà, el transport fins les pistes i el forfet vàlid per un dia.

El Pirineu avui