El Festival Internacional de Cinema de Cerdanya, que té programada la novena edició entre els dies 28 de juliol i 5 d’agost, ha obert una campanya de micromecenatge a través de les xarxes socials per tal de finançar una tercera part del cost del certamen, 6.000€ en l’objectiu òptim. L’organització del festival pretén, així, assegurar la viabilitat de l’edició d’enguany davant la incertesa política existent, que afecta tant a les subvencions que l’entitat encara té pendents de rebre de l’edició anterior com per la previsió d’atorgament per aquest 2018.
La campanya de micromecenatge es realitza de la mà de la plataforma PatrocinaM, especialitzada en esdeveniments culturals. El patrocini pot realitzar-se a través de moltes modalitats ja que el Festival ofereix diferents vies de promoció per a les empreses i recompenses FAN pels particulars.
Pel que fa al termini de presentació d’obres a concurs d’aquesta edició, finalitzarà el proper 20 de maig. Recordem que a l’edició anterior es van presentar 1.132 films a concurs i en la present edició s’està en camí de superar una altra vegada aquest llistó, posicionant el Festival Ceretà com la mostra de referència del Pirineu i de la Província de Girona, tant pel nombre de films rebuts com el nombre de projeccions i activitats paral·leles al festival.

El Pirineu avui