Una de les empreses de la publicitat gràfica més conegudes a Barcelona, la Casa de Carlota, fa temps que treballa amb persones amb autisme o síndrome de Down, que tenen el mateix tractament professional que la resta de l´equip. Ara podrien venir a Andorra on ja han comprovat que talent no en falta.
Allà on un dissenyador gràfic començaria a mirar tipologies de lletres, una persona amb síndrome de Down, juga amb les lletres i un autista escampa un batibull de lletres.

Són diferents processos creatius i tots ells surten de la Casa de Carlota, la primera empresa en què la diversitat és la nova normalitat.

Els seus treballadors, tenen les mateixes condicions laborals i participen per igual de la pluja d´idees davant les campanyes que han de fer. La marca que treballa per a grans clients ja és a Medellín i aquest dijous ha volgut fer una prova a Andorra a través d´un taller on ha descobert els primers talents.

El model de la Casa de Carlota es presenta amb la idea que si encaixa amb els anunciants, Andorra també pugui tenir campanyes amb un talent diferent.

Parlen al vídeo: Josep Maria Batalla, cofundador de la Casa de Carlota – Sergi Capella, cofundador de la Casa de Carlota

El Pirineu avui