Transformació digital, reiventrar-se o morir. Sota aquest títol, la quarta edició del Fòrum Empresa d´Andorra Telecom ha abordat aquest dimarts com les eines digitals poden ajudar en la relació amb el client, per fer més eficient l´atenció i poder fidelitzar-lo. Una idea de la qual les empreses han de prendre consciència, tot recordant que, més enllà de la tecnologia, les persones han d´estar al centre de tot procés.

L´experiència de client va més enllà d´un bon tracte en l´atenció a l´usuari. Cal fidelitzar-lo i fer un seguiment de la relació que té amb l´empresa. Així ho ha assenyalat Andrés Martínez, senior manager de Deloitte. Segons ha explicat, a Andorra les empreses ja han superat les pors a treballar l´experiència del client malgrat ser un mercat petit. Però els falta una estratègia.

El fòrum també ha tractat com la transformació digital és una oportunitat per a innovar en la indústria de les telecomunicacions.

Parlen al vídeo: JOSEP VILANA, DIRECTOR RELACIONS AMB EL CLIENT D´ANDORRA TELECOM – ANDRÉS MARTÍNEZ, SENIOR MANAGER DELOITTE

Andorra, 26 de setembre 2017: TRANSFORMACIÓ DIGITAL, REIVENTRAR-SE O MORIR

El Pirineu avui