“Scalada”, en la seva versió “Stelar”, ha tingut enguany un 2% més d´espectadors que l´any passat i s´ha arribat a un 98% d´ocupació mitjana en totes les representacions. Aquest increment s´ha notat també en l´impacte global que ha deixat la proposta, superior al 20 milions d´euros.

La gran majoria d´espectadors puntua l´espectacle amb un excel·lent, i més de la meitat ha repetit i ha vist com a mínim dos de les propostes del Cirque. Això sí, posar l´escenari al mig i la manca de decoració no ha convençut.

Dos de cada deu turistes que han visitat Andorra al juliol han anat al Cirque, pel que Andorra Turisme vincula l´augment amb les representacions. El ministre ha explicat que es mantenen converses amb la companyia canadenca perquè torni l´any vinent. Això sí, amb un espectacle diferent, fora de “Scalada” i per un màxim de dos anys.

Parlen al vídeo: FRANCESC CAMP – Ministre de Turisme

Andorra, 27 de setembre 2017: “SCALADA” HA TINGUT UNA REPERCUSSIÓ POSITIVA DE 20 MILIONS D’EUROS

El Pirineu avui