Més d’una cinquantena d’empresaris i entitats del sector turístic ha assistit a la presentació de la nova estratègia de promoció del turisme cultural de l’Agència Catalana de Turisme.

Des del l’agència catalana ha presentat cinc programes de treball on les diferents empreses i entitats del sector turístic es poden adherir per formar part del pla estratègic de promoció.

Els cinc programes amb els quals l’ACT treballarà seran: Arts i Cultura, Ciutats amb caràcter, Pobles amb Encant, Viles marineres i Rutes de Catalunya.
La campanya s’ha dissenyat per dinamitzar la cultura i posicionar Catalunya com a destinació de referència.

La reunió ha comptat amb una taula redona on diferents empreses i entitats han presentat els reptes en la promoció i la comercialització que presenta el territori.

En el cas del Marc Garriga, director del Parc Natural de l’Alt Pirineu, amb la falta de cooperació que hi ha actualment, aposta per constituir un Patronat de Turisme, des del que és definissin estratègies i campanyes de promoció; a més d’iniciar un projecte de Carta Europea de Turisme Sostenible per treballar de forma més ecològica, com és el cas de la Garrotxa.

Parlen al vídeo: JORDI SECALL, DIRECTOR MÀRQUETING ESTRATÈGIC

Els Pallars, 16 de juny 2017: ACT PRESENTA A SORT LA NOVA ESTRATÈGIA DE PROMOCIÓ

El Pirineu avui