Aquest dijous s’ha dut a terme a l’Escola Agrària del Pallars una jornada tècnica sobre la sostenibilitat com a eina de màrqueting.

La xarrada ha mostrat eines senzilles i exemples d’empreses sostenibles que gràcies a una bona gestió de comunicació, dels recursos que ja disposen, han millorat les seves vendes i l’ocupació dels seus establiments.

En un moment on el terme sostenibilitat ha agafat força, moltes empreses es troben que no saben comunicar correctament als seus clients, els beneficis que dòna utilitzar els seus productes sostenibles.

Sumat a la poca importància que s’atorga a les destinacions descentralitzades com el turisme del Pallars i Alt Pirineu, moltes empreses es troben en una situació de desconeixença comunicativa davant els seus clients.

En la jornada s’ha facilitat als assistents, eines molt senzilles per a millorar la comunicació amb els seus clients apostant per un turisme més experiencial; que segons les dinàmiques dels últims anys, aquest tipus de turisme més responsable, serà el model d’oci més usat per descobrir el territori.

La jornada dut a terme durant el matí a l’Escola Agrària del Pallars s’ha organitzat des del Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat de Catalunya amb el suport del TRAPA (Turisme Rural de l’Alt Pirineu i Aran).

Parlen al vídeo: XAVIER FONT, DOCENT UNIVERSITAT SURREY I CONSULTOR

El Pirineu avui